Ας γνωρίσουμε το ευρώ...

μια διαφορετική προσέγγιση...

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

ας γελάσουμε λίγο...

4 σχόλια:

  1. Το video που θα προβληθεί στους μαθητές για την ενότητα "Χρήμα" αποτελείται από αποσπάσματα δημοφιλούς σειράς που αναφέρονται στο χρήμα. Η επιλογή αυτή είναι επιτυχής καθώς πρόκειται για σειρά που οι περισσότεροι μαθητές θα έχουν παρακολουθήσει και θα τους είναι οικεία.
    Στο video, η δύναμη που εχει το χρήμα να αλλοιώνει, να "ταλαιπωρεί", να εκμεταλλεύεται και να κερδίζει ανθρώπους σχολιάζεται με χιουμοριστικό τρόπο και η δύναμη αυτή αποτυπώνεται μέσα από αστείες ή κωμικοτραγικές καταστάσεις που βιώνουν οι ήρωες της σειράς.
    Το video ενδείκνυται να χρησιμοποιηθεί ως εισαγωγικό εργαλείο στην ενότητα που θα διδαχθεί καθώς θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών, μέσα από σκηνές οικείες και ευχάριστες, αλλά και στη συνέχεια θα τους κινητοποιήσει να κρίνουν οι ίδιοι ποια είναι η δύναμη του χρήματος, έναντι της πραγματικής και να αναζητήσουν συμπεριφορές που παρατηρούν οι ίδιοι στην καθημερινότητά τους που αντικατοπτρίζουν τη λανθασμένη χρήση του χρήματος.
    Συνεπώς, στο video κυριαρχεί η αυθεντικότητα πλαισίου, γιατί εντάσσει τους μαθητές στη διαδικασία της μάθησης μέσω δραστηριοτήτων στις οποίες εμπλέκονται από μόνοι τους, όπως η παρακολούθηση βίντεο στο διαδίκτυο ή την τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το συγκεκριμένο video, θεωρώ πως είναι μια πολύ πετυχημένη επιλογή αιφνιδιαστικά στην αρχή του σχετικού μαθήματος για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών στο θέμα που πρόκειται να πραγματευτεί η τάξη. Αυτό γιατί αποτελεί απόσπασμα μιας πολύ αγαπητής κωμικής σειράς, που σίγουρα οι περισσότεροι μαθητές γνωρίζουν.Ωστόσο, πιστεύω πως θα μπορούσε να είναι λίγο πιο σύντομο, γιατί ενδεχομένως να κουράσει τα παιδιά με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον τελικά να χαθεί και να προκληθεί αναστάτωση. Παρόλα αυτά, το παρόν video κατ'εμέ παρακινεί τους μαθητές να σκεφτούν κριτικά, σε οτι αφορά το ηθικό μήνυμα που κρύβει η σάτιρα και μπορεί να αποτελέσει το έναυσμα για περαιτέρω συζήτηση σε οτι αφορά τον τρόπο διαχείρισης του χρήματος.
    Τεχνικά είναι άρτιο, δεν παρουσιάζει κενά, εννοιολογικά ωστόσο, δεν έχει να προσφέρει πολλά στην διδασκαλία του κεφαλαίου αυτού. Η δε αυθεντικότητα που το διέπει είναι η αυθεντικότητα πλαισίου, αφού οι ίδιοι οι μαθητές δραστηριοποιούνται παρακολουθώντας το video.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

no comments? why?